tiistai 28. kesäkuuta 2011

Puuhelmeilyä

 Viime viikolla vietin ihanaa askartelupäivää Jaanan ja Sarin kanssa. Ehkä eniten keskityttiin syömään hyvin ja paljon, mutta siinä sivussa syntyi muutama kesäinen puukoru ja iso kasa päällystettyjä nappeja. Läskeilypäivä hyvässä seurassa - voiko ihminen enää muuta toivoa?

Kahden viikon päästä olen jo kesälomalla, joten sen puoleenkin vallan mainio fiilis. Sokerina pohjalla "Viljo" on syntynyt tänään maailmaan -  kaikki jotka ovat jännittäneet ystäviensä synnytyksiä tietävät miten rankkaa se on! Nyt saa huokaista helpotuksesta senkin suhteen... Viljolle tein pari juttua jo valmiiksi, mutta laitan ne tänne vasta kun olen nähnyt tuoreet vanhemmat ja päätähden IRL.

Pohdin tuossa aikaisemmin arvontaa, en vaan keksi mikä olisi kiva palkinto. Pussukka? Kukkaro? Nappeja? Tällaisena maailmaa syleilevänä hetkenä olisi kiva kuulla monta hyvää ehdotusta mikäli mielikuvitus ja bloggeri suovat! 

5 kommenttia:

  1. Minusta olisi kivaa voittaa tuollainen ensimmäisen kuvan tapainen kaulakoru!

    VastaaPoista
  2. IHANA - tuo ekan kuvan koru!Olisi kyllä hieno palkinto.
    -AniiL-

    VastaaPoista
  3. Minä tykkäisin pikku pussukasta, jossa olisi päällystettyjä nappeja!

    Ja tosiaan tuo ensimmäinen puukoru on kyllä ihana!

    VastaaPoista
  4. Kaikki mitä Pirkolta syntyy on tavoittelemisen arvoista. Mutta pussukkaa tai puuhelmikorua tavoittelisin itse mieluiten :)

    VastaaPoista
  5. Minä tyhmä surin että eikö kukaan vastaa mulle, mutta mähän olin vaihtanut asetuksista niin etten hyväksy kommentteja enää, enkä huomannut että täällähän oli jo monta vastausta! Kiitos ihanat! Ensi viikolla on loma ja sen kunniaksi näprään arvontapalkinnot valmiiksi!

    VastaaPoista