tiistai 6. elokuuta 2013

Pirkko kävi asuntomessuilla, taas

 Onhan noita, siis asiantuntevia postauksia asuntomessuista taas tarjolla, mutta tungen silti joukkoon tällaisella DIY-ideoiden esittelykierroksella kommenttien kera. Viime vuoden messukuulumiset voit lukea täältä *KLIKS*

Tänä vuonna messut olivat Hyvinkäällä, josta en tiennyt ennen messuja juuri mitään. Mikä mainio lähtökohta! Järjestelyt olivat erinomaiset, alue oikein kaunis ja onnistunut. (Oikeastaan vain Kuopion messuilla on itse alue ollut onnistuneempi.) Ruuhkaa oli vähemmän, ja olin n. 12kg vähemmän raskaana, joten mukavampi fiilis oli kaikinpuolin. 
 Sisustuksissa oli paljon kivoja tyynyjä ja mattoja. Nämäkin tässä sopisivat hirveän hyvin esim. meille. 
 Mun liisteristä ja pitsistä askartelemani lamppu ilahduttaa vieläkin, mutta tässä olisi kanssa kiva! 

 Virkatut matot ovat edelleen erittäin pop!
 Vähän lerpattaa tämä sukkakäärme. 
 Betonista sohvapöytä, hieno!
 Tämä ja se ekan kuvan bambilamppu ovat huippukivat! Jossain oli pilven mallinen vastaava myös. 

Ai että voi majakin olla tyylikäs!  
 Inhoan niitä urpoja "LOVE" sisustuskirjaimia, mutta tää puu kirjaimineen on hieno. 
 Mä luulin että liitutaulut on out, mutta selvästi ei, mikä on sinänsä aika hieno juttu että mulla on se maalipurkki edelleen odottamassa aikaa parempaa. 
 Näitä raheja ihastelin jo viime vuonna, mutta mystisesti sellaista ei ole meille vuoden aikana ilmaantunut. 
 Kun sisältä loppuu tila voi aina jatkaa ulos! Valaistuna varmasti vielä upeampi. 
 Onks nää vähän nähty? 
 Silitysarkeilla sais kivoja hahmoja... 
 Joillain superkestävillä tusseilla?? 
 Yks korituolin raato odottaa tuunausta. 
 Nää printit, oi!
 Tuplana. 
Pukumies sulattaa sydämen <3 

Kyl mä taas ens vuonna meen. 

2 kommenttia:

  1. Kivoja bongauksia messuilta. :) Mä en oo tänäkään vuonna sinne raahautunut..

    VastaaPoista
  2. Hienoa - mulla myös liitutaulumaalia jemmassa. ;) Ei oo kukaan vielä sutinut sitä sinne minne pitäisi eli kodinhoitohuoneen kaapin kylkeen.

    Toi karvakorvatyyny on ihana.

    VastaaPoista